الخميس، 29 مايو 2008

رؤياك

رؤياك
جلست يوما أذكر رؤياك........وسألت نفسي هل لازالت تذكره
وأجاب قلبي .............أن نسى سأخبره
وتحدث بكلام كنت أعرفه.......وتوقف لكلمة كنت أخشاها
وفجأه قالها دون معرفتي............................
أحبك...........لولا الخجل ماكنت أمنعها
أحبك .........لولا الشوك ماكنت أخشاها
أحبك ........ليتني أراها منك أوأسمعها
أحبك........ليت القلب ينساها

هناك 3 تعليقات:

touna يقول...

من هو ؟ عجبتني!!!!!!!!!

ياسر سليم يقول...

السلام عليكم

شدنى اسم المدونة بتاعتك عشان هى على اسم مدونتى

فدخلت لقيت ان احنا كمان بنشترك فى فيلم احنا بتوع الاتوبيس

وام على والشيكولاته
بس ام على والشيكولاتة انا مش اتبهم فى المدونة .. يعنى دى حاجة شخصية انا محتفظ بيها

:)

A.Hanafy يقول...

رؤياك قصيده لن تنسي لأنها مليئة بمشاعر الحب والخجل منه وعدم الرغبة في نسيانه فهي تعبر عن حب عميق

عجبتني يا مروة